jump to navigation

Skapat av spillpapper.. 24 maj, 2011

Posted by pysselmalin in Övrigt, GästInspiratörer.
trackback

.. ibland så får man massor med småbitar över trots att man försöker tänka till innan man sätter saxen i pappret.. Jag brukar passa på att göra små ”ge-bort-saker”. Alltid finns det anledning att uppmuntra någon i sin omgivning.

Här är lite saker jag har skapat med spillbitar från de KaiserCraft papper jag fick!

Dekorera ett blockljus och en matchande tändsticksask. Kanske inte riktigt säsong just nu tänker man men snart kommer de lite skumma sommarkvällarna när man fortfarande kan sitta ute fast mörkret faller..

Närbild…

Gjorde en korsettsnörning  på baksidan av lite överblivet band.

En annan sak jag tycker är buskul att göra är små postit-block. Jag använder massor med post-it för att komma igår saker, men hur roliga är dom? Jättenkelt att ge dem ett fodral, och oerhört uppskattat på jobbet kan jag säga…

Två små i det här blocket…

Prickarna på pappret fyllde jag i med glossy accents för att få lite mer liv!

Här är ett till i andra papper. Fjärilen har fått glossy accents på sig, sen har jag gjort lite pärlor med PaperPen längs kanten! De små hjärtana fick också lite gul PaperPen över sig.

Materialllista:

Cardstock

Papper från KaiserCraft

Glossy Accents

Paper Pen

Band

Brads och Blommor

Öljetter

Post-it blocken är privata

Kika efter vad du har bland dina spillpapper nu!

/Malin

Kommentarer

1. Karin - 24 maj, 2011

Fina grejer du skapat Malin! Det är roligt med spillbitar 🙂


Sorry comments are closed for this entry

