jump to navigation

En LO med fart i! 25 maj, 2011

Posted by Camilla in Designteam, Layout.
trackback

Bjuder jag på idag.

För några veckor sen hade jag den stora äran att få ha en hel del av Pysslos goa gäng på träff här i stan. Jag passade då på att göra en LO med två av mina favoritkort.

Kommer fortfarande ihåg hur roligt lillan hade när jag tog korten!

Materiallista:

Cardstock

Papper – Girls Paperie – Jubilee – Carousel (fotomatta)

Papper – Girls Paperie – Jubilee – Hey Dey

Wellpapp med Vintage photo  på

Rosor

Stämplar – viva decor – swirls

Stämpel Tim Holtz

Bling – rhinestone

Det gröna bakom korten har jag gjort med  distresser – Stain – Peeled paint . En rolig färg att leka med… Du kan ha det på dina stämplar och kladda med lite överallt.. Jättebra förpackning med bra ”dutt” på!

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. johanna - 26 maj, 2011

jätte fint Lo… stilrent och enkelt. kula bilder också.


Sorry comments are closed for this entry

