jump to navigation

Alla goda ideér! 26 maj, 2011

Posted by pysselmalin in Övrigt, Bind it all, GästInspiratörer, Kortmakeri.
trackback

Ofta är det så att alla bra ideér om vad man jag ska skapa, hur det ska se ut, en skiss eller en bra idé till en tävling kommer när jag sitter på alla ställen utom dem bra. Utan papper och penna. Komma i ihåg det ändå? haha….

Jag har knåpat ihop en anteckningsbok där alla goda ideér ska skrivas ner när de kommer!

Bokstäverna har fått ett lager Glossy Accents över sig! Alfabetet heter Haunted och är privat.

Det söta nätaktiga och ganska breda bandet är perfekt att trassla in lite blommor i! I mitten på blommorna har jag lagt lite PaperPen-pluttar. De små speglarna är så söta!

Såhär ser det ut på insidan. Pärmarna är gamla conflakeskartonger som jag skurit till och klätt med papper. Pappren att anteckna på är vanligt skrivarpapper, tillskuret i rätt storlek. Boken är ihopbunden med med Bin-it-all spiral.

En liten bonus blev ett kort att ge bort till någon som behöver ett! Fjärilarna är utstansade med två olika Marta Stewart Punchar. Högerkanten på det blå pappret är även det stansat med en MS punch, punch around the page, double loop.

Fjärilarna har alla fått ett tunt lager crackle paint över sig, svårt att få det på bild dock..

Materiallista:

Cardstock

Papper från KaiserCraft

Punchar från Marta Stewart

Blommor och Brads

Crackle Paint

Glossy Accents

Band

Övriga dekorationer

Bind-it-all spiral

Ha det gott!

/Malin

Kommentarer

1. Cornelia - 27 maj, 2011

En sån bok skulle jag verkligen behöva! Har nån färdig som jag skulle kunna dekorera ”bara”… men kommer aldrig till skott.

Tack för inspirationen!


Sorry comments are closed for this entry

