jump to navigation

Läckra bokstäver 30 maj, 2011

Posted by Maiden in Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

Det bara väller in nyheter hos Pyssloteket just nu! Det är knappt att jag vågar åka dit å hälsa på för det är så mycket man vill ha! 🙂 Kika in i nyhetsbloggen för där uppdateras det med nyheter så gott som dagligen! Till dagens alster har jag använt lite nyheter, papper från prima! Men även lite annat smått och gott. Bland annat dessa superfina bokstäver – och siffror som finns hos Pyssloteket och är såå användbara!

Hänge - Bokstäver i plast - A - Z

Jag gjorde ett kort där jag använde dem på två olika sätt; ”Grattis” är uppträtt på organza band och ”2011” är fastlimmat! 🙂

Som motiv har jag använt ett av de fina Nostalgi klistermärkena, jag älskar dem då de både är fina och enkla att jobba med! 🙂 Blev lite dekorationer i form av blommor, dekornålar/pins å charms i ena hörnan!

Å så här blev kortet i sin helhet, jag har använt papper från prima – fram och baksida av pappret Melody Collection ”Arabesque” – som jag ruggat upp lite å chalkat, två olika färger av organzaband fick vara med åxå! 🙂

Nästa gång det är min tur att blogga ska jag skapa efter en skiss som Tettiz har gjort! 🙂 Ha en fin vecka!

Kram, Maiden

