jump to navigation

Crafters Corner: Annika 31 maj, 2011

Posted by Pyssloteket in Crafters Corner.
trackback

Jag fick ett mail från Annika:

Umbrella Man
Ett födelsedagskort till sonen som fyller 24!
Jag har använt två olika cardstock som kort och bakgrund.
Väggen är så läcker, Embossing folder ”Bricked” som jag använt
Core´dinations papper till. Det blir en sån skön effekt när man
får fram den andra nyansen i pappret genom att sandpappra!
Jag har även skrapat kanterna och färgat in med Distress Ink
”Vintage photo”, Tim Holtz förstås.
Underbara Umbrella Man är en die från Timpan, älskar den,
och så klart är texten oxå från Timpan, ”Carnivale”.
Jag har använt ”Chrystal glaze” på mannen och texten.
Mannen sitter på 3d-kuddar.
Vad vore scraplivet utan vår kära Tim Holtz 🙂

 

Kolla på Annicas blogg för mer inspiration: http://pysselannika.blogspot.com/

//Anna

Kommentarer

1. Cornelia - 31 maj, 2011

Järnspikar, så snyggt!!!!


Sorry comments are closed for this entry

