jump to navigation

”Min bästa Karin” 6 juni, 2011

Posted by karinsg in GästInspiratörer, Layout.
trackback

kallar min goa 3åriga guddotter mej! Vi bor nära varandra, bara ett hus emellan så vi ses ganska ofta.

Mönsterpapper från Echo Park, Tag & Bookplates från Tim Holtz, titel utstansad i rosa dekorgummi i alfat ”Heidi Swapp”

Som vanligt har jag frossat i dekorationer när jag får Annas DT-paket 🙂

Blommor, metalldekosar, filthjärtan, spegelmosaik, blad och bling, ALLT finns under dekorationer!

Organzaband och satinsnöre i tagen.

Det var allt från mej den här gången!

Kommentarer

1. pysselmalin - 6 juni, 2011

Snyyyyggt!! Jag förälskade mig omgående i alfabetet och har nu surfat e-bay med ångest! 😉

2. karinsg - 6 juni, 2011

Tack o tack Malin! Ge inget överpris bara 😉 Jag fick mitt på tradera för 237 inkl porto!


Sorry comments are closed for this entry

