jump to navigation

Skapat efter skiss! 13 juni, 2011

Posted by Maiden in Designteam, Layout.
trackback

Som bekant så älskar jag utmaningar! Den här gången var det Tettiz, en av våra gästinspiratörer som hjälpte mig med inspirationen då hon gav mig en skiss att skapa utifrån;

Skiss VS001

Jag tyckte att skissen passade perfekt till att göra en schysst LO om min kärlek till Converse! 🙂

Papper från Prima och dekorationer iform av blommor, blad och säkerhetsnålar! Pilen å den pekade handen samt texten ”favorite” är stickers från ett ark från Crafty Secrets ”heartwarming vintage stickers”.

Å vad vore en layout gjord av mig utan en döskalle!? 😉 Dessa döskallar finns att köpa i både guld och silver, men jag hade bara silver hemma å ville ha den guldfärgad så jag har målat den i guldfärg med alcoinks!

Det vore ju jätteskoj om ni åxå blev inspirerade att skapa efter den fina skissen, om ni gör det så får ni gärna lämna en kommentar här så jag kan gå in till er å kika på den! 🙂

Å apropå converse så sitter jag just nu å håller tummarna för att mitt sjunde par är på ingång… 😉

Ha en fin vecka! Kram

Kommentarer

1. Maidens » Blog Archive » Skapat hos Pyssloteket efter skiss - 13 juni, 2011

[…] är det min dag hos Pyssloteket! Som bekant så älskar jag utmaningar! Den här gången var det Tettiz, en av våra […]

2. Jeanette - Tettiz - 13 juni, 2011

Underbart!! 😀 Vad kul att se hur du tolkade skissen – kanske måste göra en lift på temat… Jag har tyvärr bara ETT par Converse, men de är GULA – min favoritfärg!! 😉 Kanske kan vara min nästa utmaning? Jag har mycket gult material som passar… *hihi*

3. MalinT - 13 juni, 2011

Jag älskar också converse och hoppas fynda ett par i USA nu när vi åker dit! ❤ Billig dollar+billigare normalt sett= fynd!

Snygg LO! Ska inspireras av skissen senare idag jag också!


Sorry comments are closed for this entry

