jump to navigation

Pyssloteket wishes you a happy summer 17 juni, 2011

Posted by Nina in Altrat, Designteam.
Tags:
trackback

Nu är det sommar! Skolavslutningar och studentfester är avklarade (åtminstone de allra flesta). Här har jag gjort en skylt till butiken för att önska kunder och potentiella kunder en trevlig sommar. Kanske är det en och en annan turist som strosar förbi?!!Pyssloteket önskar alla en trevlig sommar! För öppettider under sommaren kika in på webbplatsen.

Cardstock är i fägerna beige och rosa. Designark är från Girls Papeterie. Bokstäverna kommer från Kaiser (både de vita och de turkosa). Fjärilarna är utstansade med Martha Stewart fjärilspunch (mindre storleken). Jag har färgat in kanterna med distress ink (brushed corduroy). Blommarna har jag stämplat med olika mönster. Enfärgade blommor kan vara rätt fina som de är men ibland vill man ”piffa upp” dem. Metallvingen finns också i butiken. Jag har använt transparent gel pen för att dekorera runt skylten. Sedan har jag använt lite olika band och spets. Jag gillar att häfta fast band. Du har väl kikat på Pysslotekets band och spets. Det finns ett fint utbud i butiken. Det går även att hänga upp skylten och hängena har jag dekorerat med lite olika band.

Ha en underbar helg!

 

Kommentarer

1. Maiden - 17 juni, 2011

Men vilken bra idé! 🙂
Supersöt!
Kram


Sorry comments are closed for this entry

