jump to navigation

Smash it in! 18 juni, 2011

Posted by Tettiz in Album, GästInspiratörer, Layout.
trackback

Jepp, det är precis vad jag har gjort! Jag har invigt min nya Smash-bok från K & Co med en bild som är 21 år gammal…

Bilden är på mig när jag tog studenten år 1990 och precis som studentskylten visar så kallades jag för Junior under min gymnasietid.

Jag har använt mig av ett papper ur ett av journalingblocken som hör till Smash-serien (Family), en bit tejp ur samma serie (”Like a lot”), en spillbit gult mönstrat papper och en massa gula band som går att finna i shoppen. Eftersom Anna fick in mindre än vad hon hade beställt i Smash-serien, så gick det mesta åt som smör i solsken, så inget finns inlagt i webbshoppen – men oroa er inte, för det kommer att komma in mer senare i sommar!

Min Smash kommer att få följa med på sommarens äventyr – hur gör ni när ni är ute och reser och hittar på bus i sommar? Sparar ni kvitton och biljetter för att scrappa?

Ha en riktigt mysig helg!

/ Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. Annette - 19 juni, 2011

Den är så härlig, jag gillar den massor!! Börjar freestyling inom scrapping komma tillbaka, undrar jag nu..? Hoppas det, för det är såå snyggt! Doodling, texter och lappar litet här och var, vågade färgkombinationer, och så är ju gult ALLTID snyggt, eller hur 😉

Inspirerande!! Jag fick genast en idé 🙂

2. Ami - 20 juni, 2011

Underbart fint! Jag gillar smashidéen då jag gärna sparar på entrébiljetter, fina servetter och påsar från alla möjliga ställen. Nu kan jag bli av med dem på ett fint sätt.

3. Nenne - 28 juni, 2011

Älskar smashidén! VILL HA! Varför är den slut *snyft*

Får väl spara kvitton och små lappar, och nu fattas bara en polaroid kamera så att man kan få fotot direkt också! 😉


Sorry comments are closed for this entry

