jump to navigation

Födelsedagar! 23 juni, 2011

Posted by pysselmalin in GästInspiratörer, Kortmakeri.
trackback

Är det inte lite lustigt hur de har en förmåga att klumpa ihop sig under olika tider på året? I min släkt fyller det flesta antingen under vintern eller i oktober med nått enstaka undantag… i sambons släkt under våren och sommaren. Det gäller att välja rätt sambo! 😉

Här kommer ett grattiskort jag knåpat ihop!

Jag bara älskar det här mönsterpappret och färgerna i det! Det kommer från Prima Marketing Reflections Colllection Kashana (phuuu…)  Man kan ju välja vilken av färgerna man vill plocka upp och förstärka, jag hade bokstäverna hemma sen tidigare besök hos Anna men de passade ju perfekt! Ramen till ”fönstret” har jag stansat ut med Spellbinders och fönstret är OH-plast embossat i en embossingfolder från Craft Concept. Hjärtat i mitten fick sällskap av små kopparfärgade glaspärlor. Ramen är sedan monterad på 3D-kuddar så pärlorna kan röra sig under..

Närbild på alfabetet, så snyggt!! Tårtpapper under ramen, i sällskap med en hattnål.

Här syns embossingen på OH-plasten tydligare! Det är lite pilligt att göra en sånhär ram men det blir himla läckert!

Materiallista:

Mönsterpapper

Spellbinders

Blommor

Hattnålar

Halvpärlor

Band

Tårtpapper

Glaspärlor finns i butiken!

Vi ses igen om två veckor!

/Malin

Kommentarer

1. corneliaraggsockan - 24 juni, 2011

Ett underbart kort med massor av härliga detaljer!


Sorry comments are closed for this entry

