jump to navigation

Grattiskortet 27 juni, 2011

Posted by karinsg in GästInspiratörer, Kortmakeri.
Tags:
trackback

till min lillebror såg ut så här i år! Jag fuskade lite och använde ett annat mönsterpapper än de som var med i paketet… 😉 Ett mönsterpapper som jag länge varit sugen på att använda. Det var visserligen inte med i paketet men väl inhandlat hos Anna! Tim Holtz igen från hans Paperstash Kraft Resist.

Jag har stänkt glimmer glam på kortet, även bladranka, ros &  löv har fått det på sej! Spellbinders Label Sixteen  är utstansad i sticky-back canvas. I skrivande stund kan jag inte länka till några Tattered Angels produkter men jag vet att Anna har beställt en hel del, bla glimmer glam. Grattisstämpeln kommer från Kort & Godt. Ett par öljetter och lite bling så var jag nöjd 🙂

Jag dekorerade insidan den här gången. Spellbinders Label Sixteen igen med stämplar från Inkido och Tim Holtz (förståss)

baksidan:

För er som undrar så har jag och Maiden bytt bloggdagar, hon kommer tillbaka 4 juli!

Kommentarer

1. Jeanette - Tettiz - 27 juni, 2011

Läckert kort Karin!!!!

2. johanna - 28 juni, 2011

det här kortet gilla jag faktiskt.


Sorry comments are closed for this entry

