jump to navigation

Det är med en klump i halsen och sorg i hjärtat 2 juli, 2011

Posted by Camilla in Övrigt, Designteam.
trackback

Som jag skriver detta inlägg. Det här blir mitt sista inlägg här på Pyssloteket,

orsaken är att skolan tar mer och mer fritid för mig och jag vill verkligen satsa på den.

Jag är så glad över den tid jag varit DT hos underbara Anna.

Sorgen var stor o tårarna många när jag ringde o berättade om mitt beslut.

Tack Anna och även ett stort tack till de andra fasta och gästande DT`s.

Kan bara säga en sak till er alla: NI ROCKAR MINA SOCKAR!!

Här kommer lite av det jag gjort under tiden jag vart här.

Ha nu en underbar sommar och njut av solen!

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. SkärvikNina - 3 juli, 2011

Så tråkigt Camilla! Önskar dig lycka till med studierna! Kram

2. pysselmalin - 7 juli, 2011

Usch vad tråkigt, men så är det i livet… Olika saker tar olika mycket plats. Stort lycka till med studierna!


Sorry comments are closed for this entry

