jump to navigation

Grattis Ulla, 60! 13 juli, 2011

Posted by corneliaraggsockan in GästInspiratörer.
trackback

Idag visar jag ett kort till en dam som fyller 60 år. Jag har använt finfina papper från Making Memories, Paper Revenue Brun Antique. Härlig kvalitet och dubbelsidiga, vilket jag (som jag skrivit tidigare) gillar skarpt.

Motiven är mina egna, ur ett gammalt ATC-blogg som ligger här och skräpar. Men sök på ”nostalgistickers” i butiken så hittar du liknande bilder!

Jag har även använt snygga, bruna satinband och en hel del bling i olika storlekar och former.

En läcker metalldekoration i form av en trollslända håller fast det lilla uppviket på pappret i hörnet, och där under har jag satt utstansade siffror. HÄR finns diverse metalldekosar.

Även bland blommorna har jag satt lite metalldekoration, här ett ganska stort hjärta.

På insidan av kortet har jag dekorerat så här, med stämplar från Forma. Motivet i hörnet heter just ”Njut av livet”. En helt underbar stämpel som jag har använt ett otal gånger i olika sammanhang.

Baksidan av kortet har fått en liten enkel dekoration med en bit spillpapper och min ”handgjort av” -stämpel.

Jag säger som stämpeln ovan: Njut av livet! Så ses vi här igen om 14 dagar!
//Cornelia

Kommentarer

1. stephi - 13 juli, 2011

Gryyyyymt snyggt, ojoj va jag gillar detta!!!!!


Sorry comments are closed for this entry

