jump to navigation

Förvaring med magnetark 16 juli, 2011

Posted by karinsg in GästInspiratörer, Teknik.
trackback

Häromdagen visade Anna i nyhetsbloggen vad hon har i magnetväg i butiken. Idag tänkte jag visa hur jag har organiserat mina cookie cutter alfabet och spellbindersdies med magnetarken som jag köpt hos Anna! Bra att få det överskådligt och slippa hälla ut alla bokstäver ur påsarna för att hitta rätt bokstav. För att arken skulle passa i plastfickor fick jag skära bort en remsa på varje ark men de återanvände jag till mitt Dieselalfa. Magnetarket är alltså så pass magnetisk att det även funkar med remsor men då ska man nog klistra upp dom på lite kraftigare kartong än jag gjorde för att lättare kunna ta i och ur plastfickan utan att det ramlar av bokstäver.

Återanvänder originalförpackningen men lägger i A5 plastfickor istället för att kunna förvara i pärm.

