jump to navigation

Riktiga vänner… 7 augusti, 2011

Posted by Tettiz in GästInspiratörer, Kortmakeri.
trackback

…förtjänar ett kort!

Jag har använt mig av stämplar från Tim Holtz/Stampers Anonymous (texten och fågeln) – arket heter Shabby French och finns i den fysiska butiken. Dessutom har jag skrapat kanter med edge scraper och inkat med Distress Ink Walnut stain – min absoluta favorit av alla distresserna, tror jag.  Spets, blommor/minirosor, metalldekorationer och självhäftande pearls finns alltihopa i butiken/shoppen. Som grund har jag använt cremefärgad cardstock och ett mönstrat papper från Making Memories.

Efter att ha haft ett långt sommarlov med fullt upp var det skönt att få sätta sig ner och pyssla lite – jag har knappt rört mina saker och nu insåg jag hur mycket jag saknat att vara kreativ – så hösten kommer förhoppningsvis att bjuda på många pyssliga aktiviteter! 🙂

Glöm inte bort att hålla utkik efter höstens kurser – jag kommer att hålla i ett par av dem, så vi kanske ses?

Fortsatt trevlig sommar!

/ Jeanette – Tettiz

