jump to navigation

Lek med akrylfärg 15 augusti, 2011

Posted by karinsg in GästInspiratörer, Layout.
trackback

Nu är jag lite busig igen… Materialet som jag använt här kommer inte från ett kit ihopplockat av Anna men väl från Pyssloteket! (utom metalldekorationerna då som kommer från mina egna gömmor) Jag har använt mej av ett av de nya papper som Anna fått in under sommaren från Kaiser kraft, Chapter One serien. Tog ett foto på sonen på semestern som jag tyckte passade perfekt i färg,  så det fick igång mej ordentligt. Jag har använt både svart well och ett annat papper ur serien. För att rama in detta har jag kladdat med olika akrylfärger som Anna har ett helt ställ av i butiken men som inte finns i webshoppen än. Maila Anna om du vill veta mer! Fjärilsbården kommer från designarken jag använt. ” Gångjärnen” har jag gjort av en Tim Holtz die ”Hardings & findings” i grungeboard  som jag målat med svart akrylfärg och ett par brads som jag hamrat lite på. Datumstämpeln under fotot kommer från SMASH! Lite bling fick bli pistiller i metallblommorna. Titeln utstansad i grön foam i QKs alfabet Jolly.

Det var allt för mej för den här gången!  Ses igen om 2 veckor!

