jump to navigation

Kort kort kort… 18 augusti, 2011

Posted by pysselmalin in Designteam.
trackback

…ett kort har jag skapat av underbara papper från Primas Botanical Collection!

Lite metalldekorationer samsas med blommor och blader! Jag gillar metallhörnen som man nyper fast!

Det härligt tunna läderbandet snurrade jag ihop till en snurra och limmade fast den. PaperPen pluttar i mitten av metalldekosarna.  En av organzablommorna klippte jag ett jack i och lindade upp den på ett skaft från en av rosorna och skapade på det sättet en knopp istället för en platt blomma! Det var inte helt enkelt och jag hade lim överallt innan jag var klar men jag gillar resultatet…=)

Materiallista:

Cardstock

Designark från Prima Marketing

Metalldekorationer

Band

Blommor och Blad

Brads

Vi ses igen om två veckor!

/Malin

