jump to navigation

Glassigt värre! 21 augusti, 2011

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

Denna sommar har bjudit på måååånga glassar – kanske främst för lilla fröken glassmonster. 😉 Självklart förevigades detta och jag kunde scrappa en layout med min lilla Kajsa, mumsandes på glass nummer sjuttiofjorton:

Allt material jag har använt till denna kommer från Pyssloteket:

* vit cardstock

* mönstrat papper från The Girls Paperie – Kitch – Dutch Girl

* band i olika färger och modeller

* blommor, små tygrosor och minirosor

* Turkosa bokstäver i filt (har i alla fall funnits i butiken på Valhallavägen)

* små bokstavsstickers från Cosmo Cricket – Tiny Type

* blingstenar i flera storlekar och färger

* stickers från Crate Paper – Emma’s Shoppe

* spegelmosaik

Ha en riktigt skön söndag och glöm nu inte att det har börjat dyka upp kurser att anmäla sig till här på Pyssloteket! En av dem kommer jag att hålla i, så är ni intresserade – anmäl er till Anna! 🙂

Ha det gott!
/ Jeanette – Tettiz

PS. Har ni sett att jag har lagts till det fasta designteamet? Tack för att du vill ha mig ombord, Anna! 😀

