jump to navigation

Karin – min underbara vän 4 september, 2011

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

Goda vänner förtjänar att bli förevigade på ett eller annat sätt. Här har jag gjort en layout med underbara Karin – en mycket god vän, en fantastiskt duktig scrappare och en hemskans rolig tjej. Att hon är vacker kan ni ju se också:

Pyssloteket har ju MASSOR med fina band och här har jag använt just band för att bygga upp min layout. Färgglatt och enkelt – I like it! Scrapbooking behöver inte vara MASSOR av dekorationer och lager-på-lager (även om jag gillar det också!) – uttrycket ”less is more” är ibland precis det man vill!

Material jag har använt:

* vit cardstock

* band

* minialfastickers/stickers från My Little Shoebox och Cosmo Cricket

* Thickers (finns i den fysiska butiken)

Ha det gott alla pysslare!

/ Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. SkärvikNina - 13 september, 2011

Snyggt foto – snygg LO!


Sorry comments are closed for this entry

