jump to navigation

Tillsammans på dass… 5 september, 2011

Posted by Maiden in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

Kvinnor kan – eller hur var det…? 😉 Ett litet roligt foto som såklart måste scrappas – jag sitter på dass med båda barnen! Ingrid i bärselen på ryggen å så Erik bredvid! Mysigt värre… 😉

Jag har använt ett craft cardstock som jag har sprayat med en guldfärgad glimmermist, det är svårt att fota men det glimrar verkligen! Fågeln är en chipboard som jag har målat med glimmerglaze i färgen champagne – även det himlans svårfotat… 😦

Ytterligare ett foto försök….

Olika typer av fonter till rubriken:

Massa halvpärlor:

Material:

Cardstock – Kraft

Mönstrat papper Kaiser Craft

Glimmer Glaze

Halvpärlor

Webbribbon

Alphastickers

Jag måste väl säga att det är lite skönt att ha flyttat hem från sommarstugan och kunna gå på toa utan att behöva ha barnen PÅ mig… 😉

Ha en fin vecka! Kram, Maiden

