jump to navigation

Victoria garden och jag 18 september, 2011

Posted by Tettiz in Designteam.
trackback

Nu har scrapsäsongen börjat igen och såklart har jag satt igång så smått efter sommarens utomhuslekar. Jag har bland annat scrappat om hur livet ibland tar oväntade vändningar och de ljuvliga papprena från Echo Parks serie Victoria Garden passade mig perfekt:

Det material jag har använt kan ni hitta i shoppen:

* Vit cardstock

* Echo Park Victoria Garden – mönstrade papper och stickers

* Blommor i olika utföranden och färger från olika tillverkare, bl.a. minirosor

* Metalldekoration från Tim Holtz

* Alfastickers

* Blingswirl från Prima

* Pärlbrad

* Edge Scraper

* Distress Ink pad Walnut Stain

* Ink blending tool

* SMASH Date stamp

* en bit snöre

* svart tunn penna

Ha det gott och scrappa lugnt!

/ Jeanette – Tettiz

