jump to navigation

En tur med Agnes 19 september, 2011

Posted by Maiden in Designteam, Layout.
Tags:
trackback

I mitt senaste kit från Anna fick jag härliga papper i orange å blå toner – å vad passar bättre då än foton från sjön? Flytvästen matchar ju perfekt! 😉 (Å Agnes e alltså namnet på vår lilla båt!)

Mönsterpappret kommer från Bo Bynny – visst ser det nästan ut som vågor!? 😉

Med stansar kan man göra massa läckra egna dekorationer till en layout, här har jag använt två olika blompunchar – det finns massa mer punchar i den fysiska butiken!

Minialphas finns i massa läckra färger å e riktigt snyggt tycker jag! 🙂 Fjärilarna är en Martha Stewart punch å i mitten har jag satt lite blingbling.

Material:

Cardstock

Designark Bo Bunny

Alphastickers

Punchar

Bling

Ha en härlig vecka! Massa kramar från Maiden

