jump to navigation

Recycling! 21 september, 2011

Posted by corneliaraggsockan in Altrat, GästInspiratörer.
trackback

Jag är en samlare… jag samlar på det mesta. Jag plockar bär och kokar sylt, så mycket att jag måste ge bort en del… jag sparar på tomma askar, burkar och wellpapp. Det KAN ju vara bra att ha, någon gång… eller hur?!

Idag tänkte jag visa just två små tomma askar. En som det varit halstabletter i och en tom räkost-burk. Ingen människa blir väl glad av sånt här ”skräp”…

… men med snygga papper från Making Memories och Pink Paislee så blir de så här snygga! Blommor, satinband, spets, guldband och utstansade blad pryder den vänstra medan den högra fått en snygg organzablomma med en brad på locket och de underbara bokstäverna i ett fint mockaliknande band som en dekoration runtom.

Och till sist… innehållet är ju rätt trevligt, det med! *S*

Tack för idag, vi ses igen om 14 dagar!
Cornelia

Kommentarer

1. stephi - 21 september, 2011

va fint! Inte kan man tro att det är fula plastlådor..haha
Tufft med bokstäverna. Den stora burken e så vackert dekorerad.

2. Susy - 21 september, 2011

Så himla fiffigt och snyggt!

KRAM SUSY

3. Ywonne - 21 september, 2011

Mmm, jag brukar också tänka…kan man använda det här till nåt… men sedan åker det i återvinningen i alla fall…men efter att ha sett dina urfina askar, får jag nog tänka om :O)
Ha det…


Sorry comments are closed for this entry

