jump to navigation

Boo Hoo!!! 29 september, 2011

Posted by pysselmalin in Okategoriserade.
trackback

Hej!

Idag bjuder jag på ett Halloweenkort gjort med läckra papper från EchoPark som finns i butiken just nu!

Alfabetet är Typewriter från Tim Holtz och det är monterat på en ”banner” som är utstansad med en die från samme man. Pumpan har jag stansat ut med dies från Spellbinders och sedan limmat ovanpå varandra. Stjälken klippte jag ut på frihand. =)

Närbild på pumpan… tror jag spenderade en evighet med ”ansiktet”… jag visste hur jag ville det skulle se ut (inte såhär) men sen skulle man få till det också…. Små pluttar med lila paper pen i alla fyra hörnen…

Närbild på alfabetet och banner! Hur användbart som helst båda två, tror de finns i butiken båda två också!

Spindelnätsstämpeln kommer också från Timp Holtz och den jag har är monterad på träkloss… osäker på om den finns i något kit? Den finns inte i butiken men jag är säker på att Anna kan ta hem den! Embossade motivet med svart pulver för att få det att stå ut lite mera..

 

Det var allt för mig för denna gången. Passa på nu och kolla in de här pappren!

 

/Malin

Materiallista:

Cardstock

Apothecary Emporium från Echo Park

Dies

Paper Pen

Band & Snöre

 

 

 

Kommentarer

1. karinsg - 29 september, 2011

himla läckert Malin! Gillar hur du gjort pumpan!

2. Maiden - 2 oktober, 2011

Tokläckert!! 🙂
Kram

3. Happy Halloween « Pysslotekets Inspirationsblogg - 3 oktober, 2011

[…] börjar det närma sig den kusliga högtiden halloween… Malin visade ju ett superläckert kort häromdagen med en pumpa som hon gjort! Jag har använt samma papper från Echo Park till mitt kort […]


Sorry comments are closed for this entry

