jump to navigation

”But I got wise”… 17 oktober, 2011

Posted by Maiden in Layout.
Tags:
trackback

Det här fantastiskt fina pappret från Tim Holtz krävde ett speciellt foto kände jag! Å självklart e alla foton på mina barn speciella, men när man framkallar i sepia så får man den där gammeldags känslan som ger det lilla extra tycker jag! 🙂 Det här kortet på Ingrid får mig att tänka på Elvis Presleys låt ”You’re the devil in disguise”… Riktigt så illa är det väl kanske inte, men hon ser så himlans söt ut på fotot å jag lovar – skenet kan bedra… 😉

Minialphas kan man ju inte få för mycket av! Jag hade visst hela fem olika sorters bruna nyanser från både Kaiser, Basic Grey och Cosmo cricet tex – å det behövde jag ju verkligen nu! 😉

Martha Stewart har massa olika sorters fjärilspunchar – jag har två av dem å har stansat ut fjärilar i två olika nyanser av brunt cardstock som jag sedan chalkat å haft stickles på – stora ”monarch” punchen:

Å en mindre variant; (Anna har flera sorter i den fysiska butiken – hojta till bara!)

Material:

Designark – Tim Holtz

Alphastickers

Spets

Nu är iaf jag sugen på att köpa resten av alla Tim Holtz papper!! Ngt att önska sig i julklapp kanske… 😉 Ha en fin vecka! Kram, Maiden

