jump to navigation

Happy Halloweeeeeeeeen……! 23 oktober, 2011

Posted by drannika in GästInspiratörer, Kortmakeri, Teknik.
trackback

Nu var det dags för att fixa med en Halloween present till bekanta i USA. Jag har själv aldrig firat Halloween, förutom när jag läste i Umeå då vi hade en och annan maskeradfest, men nu tänkte jag att jag får anstränga mig lite till amäääärikaaanerna!

Anna hade plockat ihop ett finfint Halloweenkit med mycket ”klassiska” Halloweenfärger, såsom svart, lila och orange.

Jag gjorde två snarlika kort, där bara pappren skiljer!

Träden är utskurna i Grungeboard, inkade och sedan sporayade med glitterspray, något som inte syns så väl på bilden. Även kissekatten är sprayad med guldspray!

Materiallista:

Papper: Svart, vit och orange cardstock, Mönstrade papper (Echo Park Apothecary)

Dekorationer: Branch Tree Tim Holtz diecut, Katt från en Magnolia Die, Småspöken från en QK-die, utstansade bokstäver (QK Haunted),utstansade banderoller (Tim Holtz Tattered Banners), blingstenar, Mesh, Miniaphas, döskallecharms.

Stämplar; Hero Arts Chandeliers

Stämpeldynor och Färg: Distressink – Walnut stain, Tattered Angels Glimmer Mist – Gold, VersaFine Black, Vit gelpenna.

Jag vet att det är en del saker på material-listan som inte finns i webshopen, men jag vet att det funnits en del av det i den fysiska shoppen. Om ni mailar Anna och frågar kan hon nog få tag på specifika dies och liknande!

Hoppas att dessa kort inspirerar till att göra några buuuuuuuuusliga och ryyyyyyysliga kort inför Halloween!

/Annika

Kommentarer

1. snojbi - 23 oktober, 2011

WOOOW de är ju sååå coola


Sorry comments are closed for this entry

