jump to navigation

Nya projekt…….. 26 oktober, 2011

Posted by maricelle in Okategoriserade.
trackback

Här är mitt bidrag inför veckans inspiration. Jag kände för att göra en LO på min dotter Cassandra. Hon går första året på gymnasiet och fick hem första gymnasiebilden. Det blev riktigt bra till slut tycker jag.

Papper: Echo Park, My Minds Eye, blommor: Prima, Glitter foam (bokstäver) svart, Bandcharms  Extra deko från egen samling: Lace cardstock, fågelstämpel (7 gypsies), Bokstäver: QK Licence Plate och  allt går att beställa hos Pyssloteket.

Stämplade fågeln gjorde jag så här: Stämplade fågeln på svart cardstock och embossade med clear embossingpulver sedan drog jag över vit acrylic paint dabber (Snow Cap) och torkade bort rester.

Inför halloweenhelgen så gjorde jag en pappersbag som ska fyllas med godis som barnen ska få. Mallen hittade jag här sen är det bara att kopiera och sätta igång och klippa. Eller om ni vill vara bekväma så kan ni beställa en Sissix die ”Bag” hos Anna. Papper kommer från Echo Park, Bokstäver är mini alphas, band och charms samt foam stickers finns på pyssloteket. Katten hittade jag bland mina gamla dekorationer hemma. Pyssloteket har säkert nåt alternativt till det eller så ritar man en katt i svart cardstock och klippa. Det finns säkert mallar ute på nätet. Verktyg: Sax och spellbinders label finns hos pyssloteket.

Hoppas ni blir sugna på att göra detta. Barnen kommer säkert att uppskatta det!!! Happy Halloween till er alla!!

