jump to navigation

En vän… 10 november, 2011

Posted by pysselmalin in Okategoriserade.
trackback

..till mig går igenom tråkigheter just nu. Tråkigheter jag själv gått igenom så jag tyckte hon kunde behöva lite uppmuntran. Denna kom med posten till henne. Alla papper kommer från Bo Bunnys Et cetera…. ÄLSKAR DOM! Nu kan dom dessutom bli dina.. finns i butiken!

Här ser ni hela framsidan. Lite spetsar, lite blommor och paperpen pluttar såklart… Linjalen och de kloka orden är alla klippa ur pappret. Den ”tjocka” öljetten som jag trätt bandet igenom finns nu i massor med olika färger i butiken!

De små hjärtana är utstansade i krymplast med movers and shapers dies från allas vår tim holtz. Stansade hål i dem och stämplade på dem med texten det vackraste och sedan krypte jag dem! Krympplast finns i butiken, just de här diesen är slut just nu tror jag men om de inte kommit in i veckan så kan Anna ta hem dem!

Närbild på stämpeln från Magnolia. Den är ur privata gömmor…

Bokstäverna är även de utklippta ur pappersarken och har sedan fått en tjockt lager  glossy accents över sig.

Insidan med choklaaaaaaá! En liten hälsning på tagen. Alla mått är ur eget huvud.. Chokladen finns inte i butiken….  😉 Stansat lite ur två hörn med hörnstans från MS!

–och baksidan… resterna av linjalen bland annat… Jamen ni ser ju… sjukt snygga papper som står sig galet bra alldeles själva utan en massa dekorationer! Nästan så det gör lite ont i hjärtat när man klipper i dem….

 

Materiallista:

– Cardstock

– Bo Bunny Et. Cetera

– Glossy accents

– Blommor och blader

– Marta Stewart punch around the page (finns i butiken)

– Spets

– Öljetter

– Paper pen

– Band

– Krympplast (finns i svart, vitt och transparant, ring Anna om det inte finns i webbshopen!)

 Jag hoppas ni gillade det! Ses igen snart!

/Malin

Kommentarer

1. sofiahsblogg - 11 november, 2011

Supersnyggt!! Jag gillar att det är så mono!


Sorry comments are closed for this entry

