jump to navigation

pyssloTE ket 11 november, 2011

Posted by pysselahem in GästInspiratörer, Scrapbooking.
trackback

Då har vi kommit fram till mitt sista Gäst DT inlägg.
Det har varit en rolig tid att försöka hitta projekt som kan inspirera er.

Denna gång fick det bli en påse med tepåsar.Jag plockade bort dom befintliga små fyrkanterna som sitter fast på
tepåsarna. Bytte ut dom mot egna som sen dekorerats med
stickers täckta med Glossy Accent.

Blomman är utstansad med Tim Holtz dies i mönstrat och vellum papper.
Inkade kanterna och satt ihop med en brad.

”Pysslo Te ket” utstansat i Tim Holts alfabet Typeset.

Cardstock, mönster papper och vellum papper är använt till
”toppen”. Kanterna stansade med en Martha Stewart punch och
kanterna inkade med Walnut Stain.

Allt material finner på Pyssloteket,
om inte i webbshopen så i den fysiska butiken.

Nu tackar jag för mig och hoppas att vi ses igen!
/Carina
Mitt Pyssel Å Hem

Materiallista:
Mönstrat papper
Martha Stewart kantstans
Distress Ink Walnut Stain
TH Blending tool
Lim
Blompunch Retro large
Blompunch medium
Martha Stewart blomstans
Håltång
Dubbelhäftande tejp
Tim Holts blom dies
Brad
Tepåsar
Cellofanpåse/kuvert
Vellumpapper
Tim Holtz alfabet
Stickers/klistermärken
Rangers Glossy Accent

Kommentarer

1. La Vikinga / Charlotta - 26 november, 2011

Det här alstret var ju roligare än roligast!

Vill jag göra,

Charlotta


Sorry comments are closed for this entry

