jump to navigation

Echo Park – papper man blir glad av! :-) 14 november, 2011

Posted by Maiden in Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

Jag gillar verkligen Echo Park, färgglada härliga papper som man blir glad av! 🙂 Å julkollektionen är inget undantag! Superhärliga mönster å färger! Jag passade på att göra ”veckans julkort” av papprena, å det blev faktiskt två! 🙂

Det första är gjort med pappret ”Holly Jolly – Snowy Sidewalks”, fram och baksida:

Av det glittriga pappret gjorde jag snöflingor med hjälp av min Martha Stewart punch! 🙂

Kort nummer två är gjort med pappret! ”Holly Jolly – Fa-la-la-la-la”, fram å baksida:

De härliga äpplena är brads å passar ju perfekt till julkort! 🙂

Jag som har gjort ett julkort i veckan hela året börjar väl på sätt å vis tröttna på julkort – men samtidigt så är det ju nu alla nya läckra papper syns å man blir inspirerad till höger å vänster! 🙂 Lite julkänsla börjar allt infinna sig tror jag minsann! Ha en fin vecka! Kram

 

