jump to navigation

Petraso gästar Pysslotekets designteam i vinter 17 november, 2011

Posted by petraso in GästInspiratörer.
trackback

Hej! Jag har fått äran att gästa designteamet här på Pyssloteket i vinter!
Jag heter Petra men kallas i nästan alla pysselsammanhang Petraso

Vem är jag? jo en rätt galen skräpbokare… ja skräp 😉 gillar att använda diverse udda saker när jag scrappar…fast jag är också rätt förtjust i vintage …och kladdiga saker…. hmmm gillar nog det mesta och kan nog skapa med det mesta….. tjaaaa ni får komma tillbaka här i bloggen och kolla vad jag kan tänkas hitta på med det Anna utmanar mig med!
Ett motto jag har är att allt löser sig med lim och att det ska vara skoj att skapa

ha en bra vecka!

Petraso

Ps glöm inte att börja med Julkorten i tid…..

