jump to navigation

Nya utmaningar! 23 november, 2011

Posted by maricelle in Okategoriserade.
trackback

Här har jag gjort ett julkort i bruna toner. Jag är annars van att använda rött, grönt och vit eller blått och vit och silver. Jag tyck att det gick alldelles utmärkt att använda brunt. Det blev riktigt effektfullt med brunt glitter papper till just dessa figurer. Här använde jag MS border punch och en cirkel punch. Stämpel från reprint som jag har haft länge och inte använt så ofta men här passade den bra.

Material:

Bazzill cardstock

Glitter cardstock

Martha Stewart punch

Mönstrade papper från Pion design

Julstämplar

Band

TH walnut stain distress dyna

QK Alphabet dies ”Magnolia Grand”

Allt finns att beställa på pyssloteket!

**********************************************************************

Här har jag gort en LO  i julig tema. Väldigt enkel och spartanskt då pappret är mönstrat. Skar lite i den stora flingans kontur för att sedan stoppa in bilden en liten bit. Bottle cap som jag har klistrat en fågelbild i och sedan hällt i glossy accents. Hoppas ni tycker om enkelheten i den.

Materiallista:

Möntrade papper från Best Creation

Bottle cap

Stickers som passar till bottle cap

Stämpel

Bokstavsstickers

Band

Allt finns i butiken. Så kom och besöka pyssloteket, det har kommit massor av roliga saker till julpyssel!

**********************************************************************

Här gjorde jag ett litet minialbum som sedan kan dekoreras. Har inte kommit så långt med det men ville visa lite vad man kan göra med fina mönstrade papper som finns på pyssloteket. Kanske nåt att ge bort till en kompis, barnbarn, arbetskamrat man tycker om, sina egna barn så klart. Ja, till och med till dig själv!

På återseende!

Ha en mysig första advent!

