jump to navigation

Bara papper! 28 november, 2011

Posted by Maiden in Designteam.
Tags:
trackback

Jepp, på denna layout har jag bara använt papper (å penna å lim men det räkans väl inte…)! Å en hel del papper gick det åt! 😉 Man kaaan ju vara smart å skära ut pappret där det ändå inte syns så man kan använda mer utav det, men det gjorde jag inte… Så det är en tung layout! 🙂

Det fina mönstrade pappret är från Best Creation Inc och heter Frosty Xmas- snowflake och utöver det så gick det åt fyra cardstock – å så vevade jag lite med min cuttlebug! 🙂 Cirklarna är utstansade med spellbinders i två olika storlekar, en för det mönstrade å en för cardstocket som blev som en fotomatta.

Pappret är alldeles härligt glittrigt å blingigt, men det är ju inte helt lätt att fota det… Har gjort ett litet försök här så ni ska så hur läckert det är:

Å så måste jag ju visa ”blicken” med en extra bild – visst är det så att en bild säger mer än tusen ord! Eller en blick… 😉 Får se om han tror på tomten i år åxå… 😉

Jag tror iaf på tomten å har önskat mig massa scrappiga saker – hoppas nu att tomten hinner förbi Pyssloteket å köpa allt som står på min önskelista! 🙂

Kram, Maiden

