jump to navigation

Maidens sista… 26 december, 2011

Posted by Maiden in Altrat, Designteam.
trackback

Ja det är faktiskt så… att det här är mitt sista inlägg som designer för Pyssloteket! 😦 Jag var först gästdesigner i tre månader och blev sedan fast designer i ett år – å nu är den tiden över!! Det går fort när man har roligt! 🙂

Jag vill passa på att tacka Anna och alla andra fantastiska designers för den tiden som varit – jag kommer såklart fortsätta terrorisera Anna i butiken, och de andra här i bloggen! 🙂

Som sista inlägg har jag valt att göra ett litet ”gå-bort-kit”. Vi ska på middag hos släktingar idag å då tänkte jag att detta passade bra:

Ljuset har jag dekorerat genom att stämpla på en servett som jag sedan ”limmat” fast på ljuset med hjälp av embossingfönen. En bit organzaband runt ljuset och en liten miniros blev pricken över i:et! 🙂

Tändsticksasken klädde jag först med cardstock och sedan mönsterpapper, jag dekorerade sedan med rosor och snöstjärnor som fick lite bling på sig – samma stjärnor som jag använde på topparna till påsarna.

Här är ljuset och asken tillsammans – matchigt va!? 😉

Ha ett riktigt gott slut och ett fantastiskt nytt år!

Massa kramar, Maiden

