jump to navigation

Ett kort gästspel 27 december, 2011

Posted by babsan74 in GästInspiratörer, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

Jag har ju egentligen avslutat mitt DT-uppdrag för Anna för ganska länge sen men härom veckan fick jag syn på DT-kiten som hon just plockat ihop och kunde bara inte låta bli att tigga till mig ett kit. Framfusigt? Absolut! Oartigt? Definitivt! Men som hängiven Pyssloteketgroupie och allmän hang-around så tar jag mig lite friheter 😀

Av kitet gick jag hem och maratonpysslade två layouter och tre kort. Under tiden de torkade såg min fönsterbräda ut som att en karneval  exploderat precis där… eller nåt. Kitet gick nämligen i färgerna orange och ceriserosa och innehöll papper från Teresa Collins serie ”Freestyle” samt rosa, orange & vit cardstock.

Som tur är har jag en dotter vars favoritfärg är alla nyanser av rosa (ovanligt för en 7-årig tjej, va?) så det blev inget större problem att hitta foton att scrappa.

”Sassy @Nyhavn”

”Vårtecken”

Kommentarer

1. pysselmalin - 27 december, 2011

UNderbara! Så du är så framfusig… har inte alls fått det intrycket… du som är så timid och tystlåten…. 🙂

kram!


Sorry comments are closed for this entry

