jump to navigation

Altrad papperspåse. 28 december, 2011

Posted by deaduntildark in Altrat, GästInspiratörer.
Tags:
trackback

Det är roligt att ha med sig en liten present när man kommer bort tycker jag, för att visa sin uppskattning att man blir hembjuden. Denna papperspåsen aldrade jag till julafton och lade hemmagjort julgodis i.

Gillar färgerna på dessa papper, att de inte är traditionella. Och rosa funkar ju ypperligt till jul, och alla andra dagar också på året skulle jag vilja säga. 😉

Pappret är från Echo Park och heter Merry and bright. Granarna är urklippta från ett annat papper i samma serie, det heter Snowy Tree Tops. Lite Stickles i Gold runt om dom, den flaskan har verkligen gått varm till alla julkort och andra julalster.
På pappret har jag har sprutat Glimmer mist på i färgerna Pink Bubblegum och Pearl för den där härliga skimmereffekten. Brunt satinband, vit webribbon, rosa körsbärsblommor, vita halvpärlor och så en plastram  med en urklippt bit av baksidan på Snowy Tree Tops i. Lite Crackle Accent över det.
Bokstäverna är från Cosmo Crickets.

Jag vill passa på att önska er alla en god fortsättning och ett riktigt gott nytt år!
/DeadUntilDark – Linda.

