jump to navigation

Gästinspiratös Maja presenterar sig 31 december, 2011

Posted by eyovine in GästInspiratörer.
trackback

Så  här på årets sista dag smyger jag in här och presenterar mig. Jag har fått den äran att gästspela här hos Pyssloteket under några månader med start januari 2012. Så här ser jag ut!

Jag heter Maja Stokk Lindahl men går under namnet ”eyovine” i diverse forum och i cybervärlden. Jag har scrappat sen 2008 och gör helst layouter men även kort och altrat. Min stil är nog att inte ha någon, men jag älskar blommor, maskinsömmar och masker som jag använder tillsammans med distresser eller mist.  Den ”visuella triangeln” är också något du nästan alltid hittar på mina alster.

Det ska bli superroligt att få inspirera här för er läsare. Tackar Anna ödmjukast för att jag blev tillfrågad. Nu önskar jag er alla ett riktigt gott slut på detta år så ses vi nästa år!

På återseende

Maja/eyovine

Kommentarer

1. Jeanette - Tettiz - 5 januari, 2012

Varmt välkommen!!! 😀


Sorry comments are closed for this entry

