jump to navigation

Årets första LO 4 januari, 2012

Posted by maricelle in Okategoriserade.
trackback

Idag gjorde jag min första LO för året. Jag tänkte ett tag att jag skulle ha en sån där nyårs löfte typ göra minst 30 LO för 2012, men känner jag mig själv så klarar jag inte att fullfölja ett sånt löfte. Så jag nöjer mig med att lova att göra minst 2 iallafall. Fullt genomförbart av mig. Hoppas ni tycker om den.

Materiallista

Mönstrade papper

Velumstickers

Band

Blommor

Alphabet ministickers

QK bokstäver

Bling

Perfect pearl på provdockan

TH sewingroom die

Cuttlebug embossingfolder

Allt dessa finns eller går att beställa på pyssloteket. 

******************

Här kommer 2 tags som jag lekte med. Kanske ni får lite inspiration att göra egna?

Materiallista

Kaiser clearstamps Lamp

Egnastämplar: klockan, nyckel med vingar, swirlstamps, textstämplar

TH textstämplar

TH Distress inks

Clear embossingpulver

Cuttlebug embossingfolder

Blommor, bling och pärlor

Band

Chalk spray mist ”Lemon”

Självklart går de att beställa eller köpa på pyssloteket.

Ha en härlig january månad!

