jump to navigation

My little sunshine 9 januari, 2012

Posted by Sara in GästInspiratörer, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

Hejsan!

Idag kommer mitt första inlägg som gästinspiratör  och det ska bli så spännande och roligt att få skapa åt Pyssloteket.

Jag heter Sara Hugosson och bor i Smålands mörka skogar.

Jag har scrappat sen vintern 2006 och gör både layouter, kort och altrat.

Min stil..ja den innehåller mycket färg och kladd och glitterlim. 🙂

Jag tackar Anna för förtroendet att få skapa åt hennes butik!

I somras när maskroserna blommade som mest var jag ute och fotade lilltösen.

Så när jag såg Teresa Collins papper så passade de perfekt till detta kortet!

Jag använde Glimmer Glaze till att göra bakgrunden och det var så roligt att det var svårt att sluta.

Jag gjorde splashen i vänstra hörnet med distress stain Spun sugar och

det blev en fin effekt.

Det stora hjärtat klippte jag ut ur dekorgummiarket på fri hand.

Sen tog jag fram pennan och ritade  hjärtan och  blommor lite här och var på layouten.

Jag hoppas ni blir inspirerade till att använda färg på era alster och våga kladda! 🙂

Vi ses snart igen!

Kram Sara

Materiallista:

Cardstock 

Teresa Collins Freestyle Crown och Damask

Orange vellum

Filthjärtan

Dekorgummi rosa

Nylonspets 

Stickles Glam Pink

Glimmer Glaze: Pink lady och Orange crush

Distress stain Spun sugar

Paper pen Magenta

Filtfjärilar

Fjärilsbrads

– Svart penna

– Häftklammer

– Boktavsstickers

Kommentarer

1. Anette - 9 januari, 2012

Vilken härlig layout du har gjort!

2. Nina - 9 januari, 2012

jätte mysig LO och så sött kort 🙂


Sorry comments are closed for this entry

