jump to navigation

You rock around my clock 12 januari, 2012

Posted by petraso in Altrat, GästInspiratörer, Kortmakeri, Tags, Teknik.
trackback

Teresa Collins  serien Freestyle  är en underbarserie papper i rosa orange som passar till bäde kort och layouter! här har jag gjort en lite present serie till en vän..Krympplast är otroligt olig att göra dekorationer med, här har jag stämplat med samma stämpel som ovan från Kaiser craft som finns hos Pyssloteket !Jag skrev med en orange penna runt om innan jag krymte. kommer mera 😉 Jag kände med en gång när jag fick denna härliga glasmosaik  bit av Anna att jag ville göra en maffig ring! Tog en bit papper och en rejäl klick 3d lack och lät det torka, sedan tog jag en klick på baksidan lät det torka och monterade sedan en ringhållare bakom! Kanske inte man ska bada med ringen men vet av erfarenhet att dom brukar hålla bra! sedan kan man plocka bort och göra rent och montera en ny;)ni missar väl inte alla fina die från tm h som pyssloteket har i butiken!

Detta är en stora provdockan men numera finns en liten också! helt under bar dekoration och du kan göra dom till halsbandsdisplayer om du håller på med smyckes tillverkning!Älskar dom starka färgerna i denna pappers serie och färgade in en tag med olika små dynor stämplade denna inkido stämpel och strök ett lager med pearfekt pearl över 😉 och använde fjärilsbrads och band från de otroligt fina dekorationerna Anna säljer !

Ha en underbar helg1 och hoppas jag kunde sprida lite sprudlande vår inspiration här i bloggen!

Kram Petraso

Kommentarer

1. maja/eyovine - 14 januari, 2012

Himla läcker tag och ringen var cool =)


Sorry comments are closed for this entry

