jump to navigation

Varde ljus….. 15 januari, 2012

Posted by drannika in Altrat, GästInspiratörer.
trackback

Julen är ju slut nu, men jag kan fortfarande känna av de tidiga, mörka kvällarna och längta tillbaka till julgranen och dess mjuka sken i vardagsrummet.
Men no worries – jag fixar mys iallafall. Så här långt det här året, har jag spenderat en smärre förmögenhet på doftljus, ved till öppna spisen, värmeljus och annat som jag kan ta till för att få lite mys i mörkret!

Men för att kunna göra detta är det ju bra om man också har tändstickor, och gärna i en pimpad ask så att det syns att det bor en pysslare här! 🙂

Materiallista:

Tänsticksask att altra
Papper: The Paper Company – Memory Lane; Memorabilia, cardstock turkos och brun
Dekorationer: Spets, Metallblomma (dubbelvikt), pappersblommor, blingstenar
Verktyg: Nestabilities, vit penna, nagelfil att fila kanterna med.

Jag tror banne mig att jag måste altra lite mer tändsticksaskar – det är fint att ha dem liggande på bordet, särskilt när de är altrade och inte tråkiga solstickans-orginal!

//Annika

Kommentarer

1. maja/eyovine - 15 januari, 2012

Vackert i en härlig färgkombo =)


Sorry comments are closed for this entry

