jump to navigation

Alla Hjärtans Dag! 17 januari, 2012

Posted by babsan74 in Crafters Corner, GästInspiratörer, Kortmakeri.
Tags: , , , , ,
trackback

Många tycker att den dan mest är kommersiellt dravel men jag, jag tycker att det är lite sött, och i mån av tid så skickar jag gärna en lite extra kärleksfull hälsning till mina vänner. Egentligen är jag ju inte mycket för sånt som är rosa och sött och puttinuttigt men efter att ha tittat på de nya papprena från My Mind’s Eye och Echo Park tillräckligt länge så slutade det faktiskt med att jag kom hem med båda serierna i 6″-block. (Ett otroligt behändigt format!) Och nånting måste ha varit rätt för jag knåpade ihop rätt många kort på ganska kort tid, både grattis- och Alla Hjärtanskort.

Produkter från butiken:

Grå cardstock

Mönsterpapper från MME ”Love me

Tissue tape

Rosa Glimmer mist

Glossy accents

Produkter från butiken:

Vit och röd cardstock

Mönsterpapper från MME ”Love me

Distress ink-dyna ”Barn door”

Bubbelplaststämpel från Kaiser

Glossy accents

Produkter från butiken:

Röd och beige cardstock

Mönsterpapper från MME ”Love me

Bling

Dymoremsor

Crackle accents

Produkter från butiken:

beige cardstock

Mönsterpapper från MME ”Love me

Rosa Glimmer mist

Nestabilities-die

Martha Stewart-punch

Svart Staz-on dyna

Thickers

Glossy accents

Produkter från butiken:

Vit  cardstock

Mönsterpapper från MME ”Love me

Rosa Glimmer mist

Martha Stewart-punch

Glossy accents

Produkter från butiken:

Vit  cardstock

Mönsterpapper från Echo Park, ”Yours truly

Rosa Glimmer mist

Martha Stewart-punch

Glossy accents

Produkter från butiken:

Vit och grå  cardstock

Mönsterpapper från Echo Park, ”Yours truly

Svart glimmer mist

Nestabilities-die

Martha Stewart-punch

Embossfolder och kugghjulsdie från Tim Holtz

Glossy accents

Svart glittrig dekorgummi

/ Babsan

