jump to navigation

Mitt eget lilla hjärta 18 januari, 2012

Posted by maricelle in Okategoriserade.
trackback

Ett försök att skapa något som möjligtvis kan inspirera någon därute? Hoppas jag lyckas något. Här har jag gjort en LO på min dotter Cassandra.  Detta var en utklädningsfest de hade i skolan. Det ska föreställa 70talet.

Materiallista

Bokstavsstickers

Pärlbling

Blommor

Charms

Distressink

Mönstrat papper

Cardstock

Metallhörn

QK Bokstäver

Allt finns att köpa eller beställa på pyssloteket!

*************************

 Jag var på pyssloteket och köpte TH mini rosettes. Så fort jag kom hem lekte jag med den. Och det blev två små tackkort! Det var riktigt kul att använda diesen.

Den lilla rosetten

och den stora rosetten

Materiallista

TH mini rosette dies

Bokstavsstickers

Spillpapper

Ha en härlig januarimånad scrapvänner!

