jump to navigation

Prosit! 19 januari, 2012

Posted by pysselmalin in Okategoriserade.
trackback

Vi befinner ju oss fortfarande i förkylningssäsongens rike och även om jag peppar peppar klarat mig bra själv såhär långt så snörvlas det till höger och vänster om mig. Vi vet alla hur ynklig man kan känna sig som förkyld, så varför inte knåpa ihop en sånhär och ge bort? Det påverkar inte förkylningen men det blir lite lite roligare att snyta sig. Kanske.

Jag har fyllt min med näsdukar som ligger i sån ”10-pack” som man kan köpa i affären.

När Anna gav mig kitet med Freestyle från Theresa Collins fick jag först lite hicka… men jag vet att jag efter andra och tredje titten kan bli galet inspirerad…  Normalt blandar jag inte rosa och orange. Men visst…varför inte?

Asken viker man till efter mallen, dekorerar efter tycke och smak. Hålet för näsdukarna kan man ju stansa ut med någon läcker form eller bara klippa på frihand.  Alla dekorationer finns på Pyssloteket!

En liten minispegel (precis vad man vill ha när man är illröd under näsan eller hur?), blommor, pins, filthjärta och små fjärilsbrads finns allting på Pyssloteket såklart!

Kort inlägg från mig denna gången! Men prova den här asken tycker jag, enkelt och förmodligen väldigt uppskattat! Nästan gång bjuder jag på en LO med papper från samma serie!

 

Materiallista:

– cardstock

– papper från theresa collins serie Freestyle

– dekorationer

– band

– blommor

Ha det gott! /Malin

