jump to navigation

Bonjour! 21 januari, 2012

Posted by babsan74 in GästInspiratörer, Kortmakeri, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , ,
trackback

Nej, jag har inte gått och blivit internationell. ”Bonjour” är namnet på en väldigt vacker serie från Kaiser; milda pastellfärger i rosa och turkos, lite franskt tema plus fåglar och fjärilar. Sånt som folk brukar gilla. Ja, utom jag, då. Jag gillar starka färger och grafiska mönster och tycker att papper som Bonjour-serien är sjuuukt svårpysslade så det här kitet var en verklig utmaning för mig men lite grann har jag fått ihop.

Brun och beige cardstock

Mönsterpapper ”Moriesse” från Bonjour-serien

Stämpel från Kaiser, ”Birdcage

Distressdyna ”Walnut stain

Fluid chalk ”Chestnut roan

Rosa körsbärsblommor

Rosa kallor

Rosa pärlfloss

Rosa filthjärta

Stickles ”Lime green

Träfågel

Cardstock i färgen ”Kraft

Tattered Angels glimmer mist ”Tattered leather

Mönsterpapper ”Paris” och ”Provence

Martha Stewart-punch

Tim Holtz-stämplar ”Papillon”

Vit stor pappersros sprayad med samma glimmer mist som ovan

Metallblomma

Halvpärla

Minialfastickers

Glossy accent

QK-die Eiffeltornet (privat)

Allt material (utom QK-dien) kommer från Pyssloteket. Hittar du inte det du söker i webshoppen så ring eller maila Anna – hon fixar det mesta! E-post: info@pyssloteket.se  Telefon: 08/612 9190

/Babsan

