jump to navigation

Ljuvliga Juni. 25 januari, 2012

Posted by deaduntildark in GästInspiratörer, Layout.
trackback

Juni är inte bara namnet på en härlig månad, utan också namnet på min ljuvliga katt. Det senaste tillskottet i familjen, på bilden är hon dryga 3,5 månad och sover gott på en värmefilt. Nu börjar hon växa i de där gigantiska öronen. 😉

Dessa fina papper i härligt bruna toner som jag fick hem av Anna passade så bra till färgerna på fotot. Papperna är från Viva Gade och de hittar du HÄR.

Jag har stansat ut hjärtan med en dies från Nellie Snellen. De har jag sedan sytt fast på LO:n. Jag gjorde även ett hjärta i ståltråd och virade en vinranka runt det och satte över ett av pappershjärtanen. Under fotot siter en fotomatta av wellpapp. Den har jag smutsat ner med brun stämpeldyna och sedan kladdat på med genomskinlig Crackle Paint. Volangen under bilden har jag gjort med webribbon och ett organzaband som jag sedan sytt fast. Några fina körsbärsblommor, krysantemum och en blomknopp i metall som jag plattat till fick pryda hörnet av bilden.
Bokstavsstickersen är privata.

/DeadUntilDark – Linda.

