jump to navigation

Come on girls…. 26 januari, 2012

Posted by petraso in Okategoriserade.
trackback

Det härliga klipparket med texter i Teresa Collins Freestyle kollektion är grymma tycker jag att använda till alla slags kort här är 3 olika kort jag gjort med dessa! har andvänt en Gourjuss stämpel!  finns lite olika av dessa hos Pyssloteket! och så en TGF stämpel med en lite söt katt 🙂

Jag har andvänt clearstampen med klockor från Kaiser craft och rivit pappret jag stämplat på till liten board!

Hade en vintagebild liggande på bordet hemma och tyckte den passade bra till kotet här under för är det inte härligt att skicka kort och påminna om ett gemensamt fint minne man har i hop?

Ha nu er riktigt bra helg! Jag ska pyssla massor och kladda med mina nya färger av Inka gold om Anna levererade i måndags till mig!!

Kladdade bakom det översta kortet! gisses vilken läcker lyster det blir!!!

Brukar inte falla så djupt för produkter utan är en allätare men just Inka gold är jag helt GALEN i!!!

Ha en bra tid tills vi ses igen!

Petra

