jump to navigation

Kort med papper från KaiserCraft 28 januari, 2012

Posted by eyovine in GästInspiratörer, Kortmakeri.
Tags:
trackback

Nu i januari fyllde min man år och då fick han detta kort med underbara papper från kaiser Craft. Har lite dille mellan varven på att klippa till banners (vimplar). Här har jag blandat två olika former på vimplarna. På de bruna har jag dessutom lagt på en smal rand med Stickles i färgen Chinnamon.  Som övrig dekoration har jag använt minirosor och” metallblommor” samt den söta fågeln i trä. De två sistnämda hittar ni i den fysiska butiken.

En bild på lite detaljer. Bokstäverna är mina privata men i shopen finns flera olika bokstavsstickers att välja på. Dessa bokstäver hade inte riktigt den färg jag ville att de skulle ha, så jag har filat på dem med en nagelfil och sedan chalkat in dem. Med Fluid Chalk i färgen dark brown. Alla övriga papperskanter, utom vimplarna, har också fått en omgång med den bruna chalken plus att jag använt en kantskrapa för att rugga upp kanterna lite.

På återseende

Maja/eyovine

Kommentarer

1. Johanna - 28 januari, 2012

Åh, så fint. Gillar vimplarna.

Ha det bra!! =)

2. Anette - 28 januari, 2012

Jättefint!


Sorry comments are closed for this entry

