jump to navigation

Kärlek 5 februari, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
trackback

Snart är det Alla hjärtans dag och inför detta årets dag har Echo Park gjort en kollektion som heter Yours Truly. Jag är ju ett stort fan av denna tillverkares papper och så var även fallet denna gång. Jag har använt en RÖD bakgrund och det är inte vanligt att jag använder färgad bakgrund, så jag utmanade mig själv lite. 😉

Materiallista:

* Stickersark från Echo Park Yours Truly – Element Stickers

* Mönstrat papper Echo Park Yours Truly – Crush

* Röd och vit cardstock

* Martha Stewarts punch around the page Cherish

* Rödglittriga Thickers (Thickers finns i butiken)

* Hjärtformade brads i olika modeller

* Små tyghjärtan

* Minirosor och körsbärsblommor

* Metalldekoration i form av en liten ram

* Rosarött band

* Dubbelhäftande tejp

* Popup glue dots

* 3D-kuddar

* Edge Scraper

* Tunn, svart tuschpenna

Hoppas att jag kan inspirera er lite att scrappa lite kärleksfulla layouter – eller kanske Alla hjärtansdagskort? Det här kortet i clean & simple-stil har jag gjort:

Materiallista:

* Vit cardstock

* Mönstrat papper från Echo Park Yours Truly – Love Notes

* hjärtformade brads

* Edge scraper

* tunn, svart filtpenna

* Thickers – Sparkling (finns olika sorters Thickers i den fysiska butiken)

 

Ha det gott!
/ Jeanette – Tettiz

