jump to navigation

Februari kärlekens månad_petraso 23 februari, 2012

Posted by petraso in Okategoriserade.
trackback

Jag har skapat lite kärlekskort i olika stilar för visst är hela februari kärlekens tid och inte bara den 14/2

Har ju berättat förrut i mina inlägg at jag är helkär i Inka gold färgerna som finns hos Pyssloteket, här har jag dragit den grafit svarta runt pappret för att få ett litet djup i kortet…maskade in ett hjärta so har fått lite guldfärgad Inka gold runt kanten….! Klippte ut dom små ”turturduvorna” ur ett av dom härliga Kaisercraft papperna!

Jag älskar ju Gorjuss stämplarna och det har landat ett par av dom allra senaste hos Pyssloteket! ❤ ❤ ❤

Det andra kortet jag gjorde så stämplade jag på ett KaiserCraftpaper med blandade Inkido stämplar och färglade fjärilenoch blomorna i pappret! för att matcha blommorna… Lite kul att göra one layer card och jobba med mönster, är bra sugen på Distressmarkerna som snart kommer in till Pyssloteket tror att dom skulle vara fantastiska att använda till sådana här typer av kort!

Ha en bra februari vecka!

Petraso som älskar färg

